CURS VOLTA CATALANA

Del 10 al 12 de maig de 2024

360.00

“La volta catalana o de maó pla és una tècnica constructiva amb la qual s’han cobert grans llums sense utilitzar ferro ni formigó. Es poden fer infinitats de formes i mides, amb l’únic reforç del doblat de les successives capes del mateix material.

Per realitzar aquest curs farem un recorregut breu en la història i l’actualitat d’aquest element constructiu. Estudiarem els conceptes més bàsics tant de forma com de materials i ho posarem en pràctica diferents tipus de voltes a escala real. ”

Contacte formador:
Martí Ferrer
martiferrer@escolaorigens.com”

2 en estoc

Categoria:

Curs Volta Catalana. (10a Edició)

Del 10 al 12 de maig de 2024
«Una tècnica del passat amb molt de futur»

Teoria:
-Història, tècnica i paràmetres estructurals de la volta catalana.
-Conèixer els materials idonis per a la realització de les voltes.
-Aprendre els diferents tipus de volta i les seves característiques.
-Mètodes d’estudi i eines de càlcul per a la realització de voltes de maó de pla.

Pràctica:
-Construcció de diferents tipus de voltes.
-Estudi i realització de diferents tipus de xindris per a la realització de voltes.
-Replanteig de diferents tipus de volta segons la seva geometria i dimensions.
-Prova de càrrega.

De 8 a 10 participants.
Interessats/des en formar-se en la construcció de voltes catalanes amb diverses tècniques.
Arquitectes, Aparelladors, Constructors i Professionals del disseny i la construcció.

Les pràctiques constructives seran adequades segons el nivell i experiència dels participants.

Llapis, paper i eines pròpies (opcional).

EPIs (Equips de Protecció Individual), eines bàsiques de paleteria (gaveta, paleta, cubells…) i materials diversos per l’execució de les pràctiques.

Avià - Berguedà - Barcelona
Firhàbitat

Política de Cancel·lació

•Les anul·lacions comunicades a més de quatre setmanes abans de l'inici del curs comportaran la pèrdua del 50% de l'import del curs.
•Les anul·lacions comunicades a menys de quatre setmanes, la pèrdua del total de l'import del curs.

Descomptes per inscripcions anticipades

Descompte Benvinguda

Els/les participants que s’inscriguin i realitzin el pagament del curs, abans 5 setmanes de l’inici d’aquest, gaudiran d’un 15% de descompte sobre el preu general.

Descompte Alumne Orígens

Has fet algun curs organitzat per l’escola Orígens? Doncs si és així i t’inscrius 5 setmanes abans de l’inici d’aquest, gaudiràs d’un 30% de descompte sobre el preu general.
Per poder accedir, has d’anar a la cistella i aplicar el Codi Cupó ALUMNEORÍGENS.

Descompte Carnet Jove

Tens el carnet Jove?? Doncs si és així gaudiràs sempre d’un 10% de descompte. Sense cap limitació de temps. Per poder accedir, has d’anar a la cistella i aplicar el Codi Cupó JOVE2024.

Altres Descomptes

Carnet Jove

Si el tens, per a tu, un 10% de descompte!