Oferta!

CURS DE PALLA

612.00

Amb el curs construcció amb bales de palla volem donar els coneixements pràctics i els fonaments teòrics per descobrir el món de la construcció amb palla.

Aprendreu a construir amb bales de palla, coneixerem les diverses maneres d’utilitzar-les com a element constructiu i estudiarem tant la vessant més tradicional com les noves tendències d’aquest sector.

Ens introduirem en l’argila com a material de revestiment aprenent a fer preparacions de morters i la seva aplicació sobre palla.

Contacte Coordinador:
Joan Pascual
joanpascual@escolaorigens.com

10 en estoc

Categoria:

Construcció amb Bales de palla i revestiments d’argila (4a Edició)

Del 5 al 7 i del 12 al 14 de juliol de 2024

Curs eminentment pràctic amb el reforç de conceptes teòrics per la correcta construcció amb bales de palla.

Pràctica:
-Maneig de la bala de palla: triatge, cosit i compressió.
-Aixecament de murs en sistema autoportant (Nebraska). Construcció d'un prototip de 10m2
-Sistemes de fixació i reforç, cèrcols estructurals i de compressió, connexió de les bales de palla amb les estructures.
-Construcció d’envans de palla i terra alleugerida.
-Aplicació de la barbotina i la capa base.

Teoria:
-La bala de palla com a material i els sistemes constructius possibles.
-Fonamentacions i cobertes adients.
-L'autoconstrucció: separant el gra de la palla.
-Introducció als morters d'argila.

De 8 a 10 participants.
Dirigit a aquelles persones interessades a aprendre a construir i treballar amb bales de palla i busquen un curs intensiu de la matèria. Des de professionals de la construcció i l’arquitectura (tant tècnics com d’oficis) fins a autoconstructors que volen construir o reformar un habitatge.

Roba còmoda i per embrutar.
No és necessari dur cap eina per fer el curs. Un barret preferentment de palla i crema solar per protegir-se del sol.

EPIs (Equips de Protecció Individual), eines i materials diversos per l'execució de les pràctiques.

Escola Orígens
Carrer La Roureda 5-7
17172 Les Planes d'Hostoles

Àpats: Al començar la jornada es proposarà als participants un dels restaurants del poble, menú amb preu especial per a l’escola Orígens. Sempre essent opcional i voluntari per a cadascú.
Pernoctació: Per a optar a les diverses opcions podeu consultar el web de l’Ajuntament de Les Planes d’Hostoles.
Cafeta: Durant les jornades a l’Escola hi ha servei de cafeteria, infusions, pica-pica etc. obert als participants."

Política de Cancel·lació

•Les anul·lacions comunicades a més de quatre setmanes abans de l'inici del curs comportaran la pèrdua del 50% de l'import del curs.
•Les anul·lacions comunicades a menys de quatre setmanes, la pèrdua del total de l'import del curs.

Descomptes per inscripcions anticipades

Descompte Benvinguda

Els/les participants que s’inscriguin i realitzin el pagament del curs, abans 5 setmanes de l’inici d’aquest, gaudiran d’un 15% de descompte sobre el preu general.

Descompte Alumne Orígens

Has fet algun curs organitzat per l’escola Orígens? Doncs si és així i t’inscrius 5 setmanes abans de l’inici d’aquest, gaudiràs d’un 30% de descompte sobre el preu general.
Per poder accedir, has d’anar a la cistella i aplicar el Codi Cupó ALUMNEORÍGENS.

Altres Descomptes

Carnet Jove

Si el tens, per a tu, un 10% de descompte!