Jornada Tècnica Biohabitabilitat Agroecològica

Jornada tècnica en línia
Dimecres 11 de novembre de 2020

La jornada és gratuïta però cal inscriure’s a través de RuralCat: ruralcat.gencat.cat/inscripcionspatt

Un cop ens hem començat a preocupar per la qualitat del que mengem, com a societat, ens estem començant a preocupar per si els espais on vivim i treballem ens aporten salut o si més aviat ens la prenen.
Més enllà d’aquesta preocupació inicial, s’amaga la desconfiança de que l’aire que respirem o els espais que habitem que fins ara consideràvem innocus, ara puguin arribar a ser considerats perjudicials i fins i tot tòxics per a la nostra salut.
És sota aquest punt de vista que la biohabitabilitat dona nom a aquesta preocupació i ha vingut per quedar-se, doncs no només afecta a les persones sinó a tota la biosfera, incloses les plantes, la salut de les quals està estretament lligada a la nostra.

Sobre la Jornada Tècnica

Dimecres 11 de novembre de 2020

10.00 h Connexió a la sala virtual

10.10 h Presentació de la jornada
Sra. Anna Suquet, directora de l’Escola Agrària Forestal, DARP.
Sr. Ferran Bergonyó, aparellador i membre fundador d’Orígens, Escola Taller de Bioconstrucció.

10.20 h Què és la biohabitabilitat?
Sra. Montserrat Fusano, arquitecta, presidenta de GEA i fundadora d’Oken, arquitectura amb sentits.

11.00 h Incidència de les radiacions i energies de la terra en el desenvolupament, la salut i la productivitat de les plantes
Sr. Mariano Bueno, pioner i divulgador expert en Agricultura Ecològica, Geobiologia i Bioconstrucció.

12.30 h Torn de precs i preguntes

12.45 h Cloenda de la jornada

Sra. Anna Suquet, directora de l’Escola Agrària Forestal, DARP.

Aquesta jornada es realitza en línia.
Us hi podeu inscriure mitjançant l’enllaç que trobareu a l’apartat d’Inscripcions.
El dia abans de la jornada rebreu l’enllaç d’accés a l’aula virtual des d’on podreu seguir-la.