Estem molt contentes d’anunciar-vos que acabem de signar un conveni de col·laboració amb l’IEB, l’Institut Espanyol de Baubiologie!!

L’IEB és una entitat d’àmbit estatal nascuda el 2009, filial de l’Institut alemany IBN (Institut per la Bioconstrucció i la Sostenibilitat) amb més de 40 anys de trajectòria, va néixer fruit de la investigació i recerca conjunta de diferents professionals -sobretot de metges i arquitectes- fet que va propiciar una base sòlida i interdisciplinar. Com bé ells dirien, una visió de la bioconstrucció holística.

Imparteixen diferents formacions. Entre elles, el màster en bioconstrucció en línia d’1,5 anys de durada i amb un contingut teòric molt profund.
Les seves formacions estan focalitzades en:

• Les necessitats de les persones (especialment la salut)
  • L’eficiència i autosuficiència energètica
  • El respecte pel medi ambient (utilització de materials no tòxics i locals)
  • L’impuls d’hàbitats dignes i respectuosos amb l’entorn.

Centren la seva activitat en la formació, divulgació i sensibilització en l’àmbit de la biologia de l’hàbitat, una disciplina que estudia les relacions holístiques de la humanitat amb el seu entorn habitat des d’una visió interdisciplinària que transiti cap a un nou paradigma d’habitar el planeta”.

Les seves formacions combinen sessions teòriques en línia acompanyades d’extens material didàctic, exercicis i treballs per consolidar els coneixements, i trobades semestrals i anuals per examinar-se i gaudir de xerrades, tallers i convivència amb els companys de cada edició i curs.
La seva seu és a Osca, però al tractar-se de formacions fonamentalment en línia, els alumnes que hem fet les seves formacions són d’arreu de l’Estat espanyol i a vegades també d’altres països de llengua castellana.

Mitjançant aquest conveni signat, els alumnes Orígens a partir d’ara gaudireu d’un 10% de descompte en les formacions del IEB, amb la intenció d’estrènyer vincles, facilitar l’accés a la formació de qualitat i complementar les nostres formacions predominantment pràctiques amb les seves formacions majoritàriament teòriques.
A través d’aquesta col·laboració també ens comprometem com a entitat a difondre mútuament l’oferta formativa entre el públic interessat ambdues entitats.
No ens extenem més, si voleu saber-ne més de l’IEB, podeu trobar més informació de les seves formacions a la seva pàgina web en el següent enllaç .

Aprofitem per desitjar-vos un bon estiu i unes bones vacances d’agost.

Atentament,
Equip Orígens