CURS DE FUSTA

Del 26 al 28 d’abril i del 3 al 5 de maig de 2024

720.00

En aquest curs ens introduirem en el món de la construcció amb fusta a través dels encaixos tradicionals i les eines manuals.

Amb la construcció d’una torre per a infants aprendrem a dimensionar, marcar i executar els encaixos més comuns.

L’objectiu és que adquirim una visió global de tots els aspectes perquè puguem dissenyar i executar estructures senzilles amb fusta massissa.

Contacte Coordinador:
Joan Pascual
joanpascual@escolaorigens.com

2 en estoc

Categoria:

CURS DE FUSTA. Encaixos Estructurals (11a Edició)

Del 26 al 28 d'abril i del 3 al 5 de maig de 2024

Teoria:
-Introducció a les estructures, unions i eines.
-Introducció al disseny i càlcul estructural amb fusta.
-Relat de la construcció d'una estructura de grans dimensions.

Pràctica:
-Traçat geomètric de les unions: ubicació i marcatge.
-Execució de les caixes i espigues amb eines manuals.
-Execució dels travessers i tornapuntes.
-Demostració d'execucions amb eines elèctriques.
-Aixecament, instal·lació i anivellat de l'estructura.

De 8 a 10 participants.

Roba còmoda, paper i llapis.
No és necessari dur cap eina per fer el curs, però les eines que són antigues i particulars sempre són benvingudes per estudiar-les.

EPIs (Equips de Protecció Individual) ulleres i guants, eines manuals de tall per a realitzar les pràctiques.

17172. Les Planes d’Hostoles (Girona).

Informació General

Àpats: Al començar la jornada es proposarà als participants un dels restaurants del poble, menú amb preu especial per a l’escola Orígens. Sempre essent opcional i voluntari per a cadascú.
Pernoctació: Per a optar a les diverses opcions podeu consultar el web de l’Ajuntament de Les Planes d’Hostoles.
Cafeta: Durant les jornades a l’Escola hi ha servei de cafeteria, infusions, pica-pica etc. obert als participants.

Política de Cancel·lació

•Les anul·lacions comunicades a més de quatre setmanes abans de l'inici del curs comportaran la pèrdua del 50% de l'import del curs.
•Les anul·lacions comunicades a menys de quatre setmanes, la pèrdua del total de l'import del curs.

Descomptes per inscripcions anticipades
Descompte Benvinguda

Els/les participants que s’inscriguin i realitzin el pagament del curs, abans 5 setmanes de l’inici d’aquest, gaudiran d’un 15% de descompte sobre el preu general.

Descompte Alumne Orígens

Has fet algun curs organitzat per l’escola Orígens? Doncs si és així i t’inscrius 5 setmanes abans de l’inici d’aquest, gaudiràs d’un 30% de descompte sobre el preu general.
Per poder accedir, has d’anar a la cistella i aplicar el Codi Cupó ALUMNEORÍGENS.

Altres Descomptes
Carnet Jove

Si el tens, per a tu, un 10% de descompte!