Biohabitabilitat. Vivim en llocs prou saludables?

21 de setembre de 2018

La jornada és gratuïta però cal inscriure’s a través del correu electrònic: info@escolaorigens.com.
També us podeu inscriure a través del servei de Preinscripcions a jornades del PATT del portal RuralCat: ruralcat.gencat.cat/preinscripcionspatt

• Què és la biohabitabilitat?.
  • Tòxics a la vida quotidiana.
  • Com conviure amb els camps electromagnètics de baixa i alta freqüència.

Sobre la Jornada Tècnica

Un cop ens hem començat a preocupar per la qualitat del que mengem, com a societat, ens estem començant a preocupar per si els espais on vivim i treballem ens aporten salut o si més aviat ens la prenen.
Més enllà d’aquesta preocupació inicial, s’amaga la desconfiança de que l’aire que respirem o els espais que habitem que fins ara consideràvem innocus, ara puguin arribar a ser considerats perjudicials i fins i tot tòxics per a la nostra salut.
És sota aquest punt de vista que la biohabitabilitat dona nom a aquesta preocupació i ha vingut per quedar-se.

21 de setembre de 2018

9.45 h Inscripcions i lliurament de la documentació
10.00 h Presentació de la Jornada
Sr. Ferran Bergonyó, aparellador i fundador d’Escola Orígens.
10.30 h Què és la biohabitabilitat?
Sra. Montserrat Fusano, arquitecta i fundadora d’Oken, arquitectura amb sentits.
11.30 h Pausa
12.00 h Tòxics a la vida quotidiana
Sra. Elisabet Silvestre, Doctora en Biologia. Experta en Biologia del Hàbitat.
13.00 h Com conviure amb els camps electromagnètics de baixa i alta freqüència
Sr. Alfred Villagrasa, enginyer de telecomunicacions, electrònica i coach en espais saludables.
14.00 h Taula rodona i torn de preguntes
14.15 h Fi de la Jornada

Sr. Ferran Bergonyó, aparellador i fundador d’Escola Orígens.
Sra. Elisabet Silvestre, Doctora en Biologia. Experta en Biologia del Hàbitat.

Biblioteca Maria de Jonquers
c/ Joan Vidal, 12