Disposem d’una oferta adaptada a treballar de forma pràctica la bioconstrucció amb la població més jove, tant a partir de les escoles, com amb d’altres centres educatius i iniciatives socials.

La sensibilització per fer un món més sostenible és un dels nostres principis. Fer arribar això a la població més jove és per nosaltres una prioritat.

Hem portat a terme projectes educatius i participatius a l’escola bressol de les Planes d’Hostoles, a l’escola Finestres de Mieres, a Fundació Emys de Riudarenes, amb la brigada jove de les Planes d’Hostoles, a la pròpia escola Orígens mitjançant casals d’estiu i experiències diverses amb d’altres entitats.

Tenim un seguit de propostes per redescobrir els materials naturals com a material de construcció mitjançant tècniques tradicionals a l’abast dels més joves.

• Construir bancs i altres elements a partir de la terra, amb tècniques diverses.
  • Fer petits murs amb pedra seca
  • Fer cabanes i coberts amb canya, avellaner i altres fibres vegetals
  • Construint hotels d’insectes per treballar la biodiversitat

I altres propostes que es poden combinar en projectes adaptats a cada situació, que permetran als més joves experimentar i descobrir una nova mirada sobre la sostenibilitat en un món tant clau per al futur com és la construcció dels espais habitables.

Si hi esteu interessats escriviu-nos a  info@escolaorigens.com