Casalet d’estiu en Bioconstrucció i Permacultura (3a edició)

· Navegants del Brugent: 29 de juny a 3 de juliol : de 9 a 14h·

·Exploradors d’Hostoles: 6 a 10 de juliol: de 9 a 14h·

·Constructors de Les Planes: 13 a 17 de juliol: de 9 a 14h ·

La tercera edició del Casalet d’Estiu de l’Escola Orígens ja és aquí. Un espai on els i les més petites podran experimentar, sentir, provar i jugar al voltant dels materials naturals i les dinàmiques inclusives.

La sensibilització per a fer un món més sostenible és un dels nostres principis i fer arribar això a la població més jove és per a nosaltres una prioritat.

Infants de 6 a 14 anys

Data i Horari

Navegants del Brugent:
29 de juny a 3 de juliol : de 9 a 14h

Exploradors d’Hostoles:
6 a 10 de juliol: de 9 a 14h

Constructors de Les Planes:
13 a 17 de juliol: de 9 a 14h

“Sou els primers habitants d’un territori que acabeu de desobrir; Hostoles és com l’heu batejat.
Poc a poc descobrireu matèries primeres com la fusta, l’argila, la palla, la pedra.. recursos que us ajudaran a construïr. Durant tres setmanes, navegareu i explorareu el territori i adquirireu noves habilitats i coneixements!

Navegants del brugent:

Un cop en aquest territori decidiu començar a descobrir l’entorn a través del riu, que anomeneu Brugent.
Els vostres coneixements us diuen que, aprop d’aquest els recursos són abundants. Decidits a aventurar-vos, construireu i posareu a navegar la vostra embarcació a la cerca de recursos i així aprendreu tècniques de construcció amb els materials que tindreu més a l’abast, la vegetació de ribera.

Veniu a navegar?”

Exploradors d’Hostoles:

Terra a la vista!

Ja heu navegat pel Brugent i us fixeu en unes terres fèrtils, uns boscos frondosos..decidiu baixar de les barques i anar a explorar.
No badeu i estigueu ben atents als nous descobriments, i no oblideu prendre nota al vostre quadern de l’explorador. Adquirireu coneixements del medi natural: de la flora i la fauna locals.

Veniu a explorar? “

Constructors de Les Planes:

Al llarg de dues setmanes heu adquirit prou coneixements per a entendre la natura. Com a constructors de Les Planes aprendreu i creareu sistemes que us ajudaran a millorar l’entorn pel qual hagueu passat. A la vegada que començareu a cultivar i a recol•lectar.

Veniu a construïr?

Bàrbara Homs: Monitora en lleure, educadora, dinamitzadora, membre de l’escola Orígens i integrant d’Entramaliades.
Martí Ferrer i Fornells: Dinamitzador, educador, membre de l’escola Orígens i integrant d’Entramaliades.

Material proporcionat pels participants

Cada dia:
-Roba i calçat còmode i per embrutar.
-Esmorzar per compartir

Per a deixar a l’escola:
-Una muda, tovallola i banyador

Material proporcionat per l'Escola

Guants, eines, materials i tot el que és necessari per al desenvolupament del Casalet.

Preu: 80 €
* Per setmana
* S’aplicarà un descompte del 15% quan siguin dos germans i del 20% quan siguin tres germans al curs.
* Els descomptes no són acumulables