Casalet d’estiu en Bioconstrucció i Permacultura (2a edició)

· Del 25 de juny al 5 de juliol de 2019 ·

La segona edició del Casalet d’Estiu de l’Escola Orígens ja és aquí. Un espai on els i les més petites podran experimentar, sentir, provar i jugar al voltant dels materials naturals i les dinàmiques inclusives.

La sensibilització per a fer un món més sostenible és un dels nostres principis i fer arribar això a la població més jove és per a nosaltres una prioritat. Per això us oferim un contingut molt específic al voltant dels quatre elements: AIRE, FOC, TERRA i AIGUA.

Infants de 6 a 14 anys

Data i Horari

25, 26, 27 i 28 de juny del 2019, de dimarts a divendres de 9 a 14 h.

1, 2, 3, 4 i 5 de juliol del 2019, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.

Del 25 al 28 de juny. AIRE i FOC. La primera setmana construirem un forn de llenya. Des de treballar el fang i la sorra fins a construir una volta, encendrem el foc i entendrem la seva relació amb l’aire. Acabarem amb una excursió temàtica al riu per a celebrar-ho.

Del 1 al 5 de juliol. TERRA i AIGUA. La segona setmana farem d’abelles i ens construirem el nostre rusc. Anirem d’excursió i recollirem fibres vegetals. Amb l’ajuda de la terra i l’aigua en farem l’estructura. Coneixerem com fer fang i l’art d’entramar branques.

Intentarem transmetre les tècniques tradicionals a través del joc, per això el Casalet d’Estiu de l’Escola Orígens no té aules. És eminentment pràctic.

Bàrbara Homs: Monitora en lleure, educadora, dinamitzadora i integrant d’Entramaliades.
Martí Ferrer i Fornells: Dinamitzador, educador, membre de l’escola Orígens i integrant d’Entramaliades.
Oriol Ferrando: Monitor en lleure, certificat de professorat en permacultura, diplomat en permacultura per la Permaculture British Association.
Joan Pascual: Dinamitzador i col·laborador escola Orígens.

Material proporcionat pels participants

Cada dia:
-Roba còmode i per embrutar.
-Esmorzar

Per a deixar a l’escola:
-Una muda, tovallola i banyador

Material proporcionat per l'Escola

Guants, eines, materials i tot el que és necessari per al desenvolupament del Casalet.

Preu setmana AIRE i FOC (4 dies): 80 €
Preu setmana TERRA i AIGUA (5 dies): 100 €*
* s’aplicarà un descompte del 15% quan siguin dos germans i del 20% quan siguin tres germans al curs.